2014. október 22., szerda


Ha itt a rossz idő, és kedvetlen vagy ? Légy Kreatív!!!!

Óra tartó házilag elkészítve !!!




Amikre szükséged lesz!


Első sorban annyi papír gurigát alkalmazzunk, amilyen magas emeletet szeretnél!
( nem túl célszerű 3db emeletnél többet készíteni, mert nem bírja el az órákat majd a papír guriga)

Tartó papír guriga is kell ami legyen masszív. 
( én celofán vagy sütő papír gurigát használtam teljesen megfelel a célnak , de ha tudtok masszívabb gurigát csak nyugodtan használjátok)

Én ezeket a papír gurigákat bevontam egy fehér filc anyaggal így az óráim puha felületen vannak!
( nem feltétlen kell, de szeretem mindentől kímélni az óráimat)

És ragasztó pisztoly!

(gurigák)

Első dolguk hogy  a papír gurigának a közepét megkeresve ki szúrjuk a közepét 

( ahány emeletet szeretnék annyi papír guriga tetővel ezt elvégezzük)
Majd jön a tartó oszlop erősebb papírból!
( össze illesztjük a kivájt résszel és kapunk 3 db "T" kinézetű oszlopocskát)
( cél szerű a tartó gurigáknál külön méretet alkalmazni, hogy jól láthatóak legyenek szép óráink v karkőtőin)




 Ha ezek megvannak, utána jöhetnek az elemek feldíszítése!!

Díszítésként és szeretem az egyedi dolgokat és a klasszikus szépséget!
Ezért nekem a választásom a selyemre és a csipkére esett!!
( persze mindenki olyan anyaggal dolgozik amilyen az ő ízlése! festhettek is rá akár)

A tartó erősebb papír gurigákat bevontam fekete csipkével rögzítést a ragasztó pisztollyal végeztem.


Amikre pedig az órákat vagy karkötőket raktam azt bevontam a fehér filc anyaggal, majd kapott egy selyem borítást.
Amikor ezekkel megvagyunk illesszük össze a párokat.
Kersünk egy szép cípős doboz tetejét, ha megy színben  a tartókhoz akkor nem feltétlen szükséges bevonni, de ha nem akkor vonjátok be olyan anyaggal amivel a tartókat is.


például ezt a cipős dobozt nem kell kidekorálni magában is megállja a helyét.

én most ennél egyszerűbbet és kisebbet választottam mivel ez a szín nem egyezik meg az én elkészített tartóimhoz.
( ezüst cipős doboz) 




Elkészült a remekmű. Az össze órám nem fért ki rá de azért zöme rajta van.



Kellemes időtöltést kívánok nektek.
( két órába telt nekem intenzíven , de ha ügyes vagy biztos neked kevesebb időre lesz szükséged)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése